Tuesday, February 2, 2010

Bab13 : Imbau kenangan



Assalamualaikum..

ha,msti korunk da hafal ayat aku ni,sape yg baru masuk,sile bace dari bab 1:D

ok,aku wat blog ni da pun lebih 2 mnggu,payah wo buat blog,kala buat rumah,beze x pakai simen jek...

Thx bebanyak kat korunk sume yg rajen view blog aku,kalo la aku jutawan,konfem aku blanje korunk mkn kat ruma sndri..

bile aku tgk je,page hit blog ni da pun lbh dari 2000,fuiyo,kn bagus lau tiap2 bulan bpak aku kasi 2000..huhu..so,thx bebanyak la kat korunk,xkn aku nk gi kat 2000 pc yg berbeze nk tggikan page view aku tol x?:D

so,mlm ni aku nk tnjuk sume gamba2 lame yg aku jumpe,aku nk yakinkan agi korunk kalo korunk ikut diet aku ni,kompem korunk nk blanje aku makan pas korunk da kurus..(da bagi sign tuh..huhu)


Aku baru pasan,aku lau gemuk mmg cam kaki pukul,ade bran gado?:D




Ha,ni group paling gempak tyme tuh..ADTR..(Asal Dari Tanjung Rambutan)


Tyme ni aku gi kem kat Songkhla,thailand,aku ingt leh dpt jodoh,tp aku jd bodoh,lepak khemah je,sume ktiviti x leh wat..



Sekian..:D


.



6 comments:

  1. dear... yg u post, 4 induction jew,... the rest 3 stages?

    ReplyDelete
  2. nak wat atkin r.. tp cam x ckp ilmu jek....

    ReplyDelete
  3. bro dlu ko mkan gajah seekor sehari ke?he3

    ReplyDelete
  4. salam zul comel...akak nak tanya la..brapa lama awak mengambil masa utk betul2 lose weight? masa awak "besar" tu umur awak brapa then skunk ni umur awak brapa ek?

    ReplyDelete
  5. Zul, tahniah.. sangat terharu dengan kesungguhan dan kegigihan zul untuk berkongsi ilmu dan pengalaman dengan kami. Semoga perkongsian ini menghasilkan lebih ramai manusia unggul dari sudut penampilan. Terima kasih tidak terhingga buat zul!

    ReplyDelete
  6. salam...

    zul, umur sy 27. berat bdn sy 47 dgn ketinggian 148. masalah sy skrg ni,sy besar @ gemuk pd bhgn punggung dgn peha. sy diet sbb nak kecikkan tang punggung dgn peha. pemakanan yg mcm mna ye blh sy amalkan?

    ReplyDelete