Friday, December 17, 2010

Bab 33 : Diari berat dan saiz



Assalamualaikum... untuk sesiape yang baru masuk blog ni,tgk bab 1 dulu k? sebab....untuk mengelakkan soalan berulang... ade search button disebelah kiri..gunekan sebaik mungkin...please3...bace la sampai habis dulu k...

******************************************

Minta maaf , ini adalah entri pendek drpd aku sebab aku kena setelkan dulu hal-hal pasal tshirt taknakgemuk . Tapi kalo dah anme dzul, mesti ade surprise untuk korang kan ? macam tak biase pulak ...

Eh,aku salu la buat surprise , macam dua hari lepas , aku cakap kat fanpage aku nak update blog, tapi aku tak update pun pagi tu , kan surprise tu? huhu...

Kali ni aku nak bagi diari berat dan saiz ...


Berat dan saiz korang janga disimpan dalam otak je, bajet IQ tinggi la tu..huhu..
Catatkan...saiz tuh pnting sangat, jangan lupe catat...korang tak catat , sorang2 aku babab nanti ...huhu..

Penat weh aku buat ,so ,download la..takyah baya pun ,macam tekan iklan jugak,bukan kene bayar..(menyempat ,hehe)

ok,download disini ....TEKAN


***************************************************

Next post ade surprise lagi..sesungguhnye mmg rugi la kalau korang blah dari blog aku...huhu..ade contest..=D


Kalau sudi tekan la iklan nuffnang tu untuk tolong taknakgemuk.com ok?

Ok,nanti aku nak letak list blog korang dekat bahagian tepi sane..so,nanti letak link korang dan kite exchange link ok?
Untuk nak tahu bile mase aku update n so on,LIKE la Fanpage facebook taknakgemuk ok...

Nak fb aku? khatamkan blog ni dan korang akan jumpe=) Sekian...
Spread the words ok? .

14 comments:

  1. yeay! akk download! (err tapi belum start atkins hehe) masih dlm mode research huhu

    ReplyDelete
  2. SIZE tu kena ukur pinggang eh dzul?
    BERAT... kena la beli timbang kan? alaa.. mane de penimbang.. kena beli la ni???T_T

    ReplyDelete
  3. maizatul..
    xya research dah kak..nk gemuk ke? ha...huhu

    aah..sy ukur pinggang...=D
    beli la,bape hengget je..beli yg digital..

    ReplyDelete
  4. tul tu dzul,beli yg digital lebe afdal..hehe..senang nk tgk perkembangan berat badan...aku dah beli sebijik yg digital:)

    ReplyDelete
  5. tengku adyrafizal

    Aku nak join contest tu nanti dzul..juga xsbar nk tggu 2nd batch utk baju ko tu..huhu

    ReplyDelete
  6. erk~
    tanak....T_T

    owh yg digital ye.
    baiklah. sat g gi soping..;P

    ReplyDelete
  7. maizatul akma,

    a thousand miles journey begins with a single steps.

    and to lose weight is not a 1 day journey.

    anda buat anda dapat.good luck!
    diet is all about change your eating habit

    ReplyDelete
  8. salam...sye nk tnye cket...
    sy nie nk krg dlm 5kg jer...
    so induction tu kne wat 2 minggu gk ker?
    kalo sminggu bley x?

    ReplyDelete
  9. dzul..trima kaseh for the schedule tu..bagus2..akn daku lbih berdisiplin..

    akma ko takde penimbang..aku plak takde tape nk ukur lilit pinggang..huhu..terase cam nk pakai pembaris blh lentur

    dzul nk tnye..kenny roges kan ko kate blh tapi dah kurg sedap berbnding dlu...tgk..ni bukti akk bace dari bab 1..tpikan kalo akk nk mkn buleh tak...atleast bile kuar sopping..ade gak la kedai makan yg akk blh singgah..ke ko ade suggestion kedai makan ape yg blh singgah?tu sgt pnting..n rasenye blum ade update pasal tu lagi..takkan la akk nk bawak bekal gi midvalley..tak relevan bukan..

    nnt akk update ape yg akk makan..

    pasni nk khatam blog myoliza lak

    slamat berdiet cara selamat

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah...saya dah turun 7kg...reni hari ke-20 induction...berat asal 88kg...target 75kg...gumbira dlm hati Tohan saja yg tau...hehe

    ReplyDelete
  11. wah bestnye ramai yg dah trun,,,saya pun nk cuber ler...yg anonymous trun 7kg kan,,leh bagi food diary mkn per,,,ke makan ikut dzul

    ReplyDelete
  12. dik zul akak nk tnye ni..boleh x adik tlg beri tau akak dan kawan2 apa sayur yang leh makan dan xleh makan...kalu x makan sayur...xda fiber la lak,,,kang ada yg sembelit,,,hehe

    ReplyDelete
  13. salam...sy br nk diet,,ok x ambik ni,,,,
    Pagi = 2 biji telur rebus + myonis + 3 gelas air masak
    Tghari = 2 ketul ayam goreng + sayur 1 mangkuk +3 gelas air masak
    Mlm = 2 biji telur goreng + myonis + 4 gelas air masak

    ReplyDelete