Sunday, January 2, 2011

Gambar dan Info




Assalamualaikum... untuk sesiape yang baru masuk blog ni,tgk bab 1 dulu k? sebab....untuk mengelakkan soalan berulang... ade search button disebelah kiri..gunekan sebaik mungkin...please3...bace la sampai habis dulu k...

*****************************************************

First ..kepade semue pemenang contest ritu , sori barang aku post lambat sikit sebab agak busy..tapi dont worry , nanti sampai k ...

ok..ade due sebab nape aku update blog rini...


1st..
ade bende nak mintak tolong .. ( x abes2 la dzul ni kan ? )

2nd...Nak tunjuk gambar yang agak baru..waa....sila jakun..cepat..

3rd..Nak gitawu blog akan di modified...

************************************************
Nak minta tolong ...

Ade yang dah tahu bulan 2 nanti taknakgemuk.com ade special surprise project...nak tawu ? sengal ,kalau dah gitau , bukan surprise..huhu..(dah lame tak gune bahase kasar ala manje2 ngn korang )

jadi , ape yang aku perlukan ? kerjesame! tak2 , nak mintak korang bagi testimonial korang yang dah berjaya menurunkan berat badan mengikut cara atkins ni ,,,,
Aku perlukan 10 testimonial dan setiap orang yang bagi testimonial akan dibayar rm5...(waaa...kedekutnye ko dzul...) jangan komplen , tuh same dengan duit belanje aku 10 hari tau..

Jadi , macam mana nak anta testimonial ?

First , hubungi dzul di 0173815814 , nyatakan berat mula dan berat selepas .. dan selepas aku terime pinangan , eh , lepas aku terime korang punye penurunan , maknenye korang dgn jaya dan hensemnye dah pn terpilih untuk menyertai testimonial taknakgemuk.com ni..

Rugi tau tak buat..nanti korang boleh femez di seluruh kedai2 buku di Malaysia..Ehem..

Bile dah approve oleh aku , nanti korang kene sediakan bende ni..

Gambar sebelum dan selepas..
Biodata...
Testimonial...
Bersyukur ke hadrat ilahi kerane telah bantu korang turunkan berat badan..(mode alim) huhu..

Kalau nk tolong dzul n femez , silakan hubungi no. di atas k ?

*****************************************************

Ade yg bising nak gambar baru aku..aku dah kate dah aku tak suke amek gambar, tapi korang degil , org degil ni elok kasi makan racun tikus je..huhu..

ni gambar aritu aku gi genting..menyempat promot taknakgemuk.com punye baju..



*******************************************************

ok , nanti taknakgemuk.com akan diubahsuai ...aku akan edit balik dari post 1 supaya segala bahasa lebih mudah faham dan sesiapa yang rabun senang baca...n aku akan edit balik mane2 info yang aku baru dapat..

Ade soalan yang aku tak sempat jawab aku akan jawab kemudian..bukan nye reject soalan korang,tapi sangat busy , mintak2 korang paham..

*********************************************************
kalau boleh promot lagi blog ni eh..=D

Kalau sudi tekan la iklan nuffnang tu untuk tolong taknakgemuk.com ok?

Ok,nanti aku nak letak list blog korang dekat bahagian tepi sane..so,nanti letak link korang dan kite exchange link ok?
Untuk nak tahu bile mase aku update n so on,LIKE la Fanpage facebook taknakgemuk ok...

Nak fb aku? khatamkan blog ni dan korang akan
jumpe

27 comments:

  1. hahaha. last sentence tuh word 'JUMPA' takde. kuikuikui.

    eh bro, pasal testimonial tuh kann, how bout berat yang turun tuh takde lahh banyak sangat, but yang obviously nampak adelah saiz kite. so how???
    *teruja nak sapot anda aaahh bro*

    ReplyDelete
  2. alahai,saje test nak tgk bace smpai habis ke x...huhu..

    ok,no prob ,last date 14/1...so,ade mase lg nk kurus..huhu..tq2...=D

    ReplyDelete
  3. akak nk join..akak nk join...akak nk join... tp cam memalu la nk kol ko zul..hua..hahah...haa...!!

    ReplyDelete
  4. sonok bace.. :)
    hehe.. anyway tingin nak join dzul.. tp.. fida bru start balik diet nieyh sminggu. :)
    tp dlm mse sminggu nie.. td bru timbang.. 4 kg turun! ahaks! sonok! tp.. baru sminggu kan.. so x de nmpak perubahan pape lg pon~ ahaks!

    so nampak gayenye mmg x dpt la nak join dzul kan~ haiyo~ tp pape pon dzul! i support u lah! :P

    ReplyDelete
  5. wah2,hensem ye adik aku nie..pepe pon,mmg xdpt nk join...huhuhuhu...bru nk mula blik diet,stelah sekian lame ditinggalkn....

    ReplyDelete
  6. saya nk join...hehheheh....tp gamba x yah share leh ke kih3.....

    ReplyDelete
  7. ala.. br nk start esok ni cane isk.
    pospon xleh ke..;P

    ReplyDelete
  8. tgh start diet blk dgn penuh disiplin... dh lama dh stop diet...

    ReplyDelete
  9. dzul...!! i just started atkins today spt yg dijanjikan!!! nnti akk update blog with my 1st day menu oke!!! pls check it out!!!

    p/s: sabor je lah menahan nafsu! kena plak ad ofismate nk blnjer td.. utk ptame kalinye i said...'no thanks'!!!!! omg!!! isit me????

    haih.. dugaan2.. br hr ptame dzul... nk melalak pn ade...isk...

    ReplyDelete
  10. My first day atkin! pls check btol tak ape yg I makan tu dzul?

    plus, I ada tanya beberapa soklan dalam entry tu. tlg jwb pls!!

    http://maizatul-akma.blogspot.com/2011/01/star-atkin-today.html

    ReplyDelete
  11. knp berat akak tak turun turun ni dzul??? sarapan. lunch dan dinner ambil,air dah byk minum, nasi dan gula tak ambil langsung,makan ayam, sayur dan ikan bakar jee.. berat masih tak turunnn

    ReplyDelete
  12. Nuanza..
    kalau malu , sms pun boleh..=D

    shafilda..
    jgn sebb taknak join , awk nk kantoi diet...ni yg nk kene pukul ni..huhu..=D

    anonymous..
    jgn puji , nanti sy malas update.hehe..

    anonymous..
    Kite perlukan gamba la..spesel projek ni..=D

    myname is my..
    Dah jawab rasenye kat blog akk..setel diet tuh ek..=D

    Suha...
    dah khatam blog ni smpai abes..?
    bape lame dah buat..bape kali timbang dlm smnggu..
    n ade baca pasal kenape berat x turun tu? sy ade letak dalam bab bape tah..tgk ek.=D

    ReplyDelete
  13. ahahhaha...comel !!! masalah saya nak gemok macam mana?

    ReplyDelete
  14. hand..
    kuruih ke..bukan dulu ko kate aku gemuk ke..haha...

    ain..
    nk gemuk ? kawen..huhu...org yg kawen salu sgt kat kuali pn dorang leh makan..=D

    ReplyDelete
  15. ye lah. dah kurus. cuma aku ensem lagi lah.

    apa2 pun aku cakap ko gemuk dulu sbb suh ang kuruihhh.. hehehe. :)
    tahniah!

    ReplyDelete
  16. KENGKAWANG, JOM G BLOG SAYA TEKAN IKLAN SKALI.

    THANKS

    ReplyDelete
  17. Dah khatam dah blog nii turun 5 kg bulan pertama sbb makan tepung (nasi dan gula tak ambil langsung) pastu seminggu buat betul betul tak turun langsung tp saiz ada turun skg dan seminggu masih tak turun lagi... knp yee dzul

    ReplyDelete
  18. Ha..tak rugi pun letak gambo..ramai yg memuji..baru lah semangat sikit tgk muka yg segar tue...(aarggh aku sendiri..bila nk stat ni..dugaan begitu banyak..)

    ReplyDelete
  19. ha ni lg stu aku nk tnye.... minum air masak je kan?? x ambik glukosa lgsung k??? x pe ke?? x pengsan? mak aku risau sgt la.....

    ReplyDelete
  20. dzul sate 10 cucuk ape citer ek????T_T

    ReplyDelete
  21. mcm mna nak join klo i baru nak mula :(

    ReplyDelete
  22. salam... dah turun 10kg lebih dh ni... leh masyuk x??

    ReplyDelete
  23. satey boleh mkn kan?tp ade rasa manis2..xtau la dia letak madu or x..tp kuah kacang mmg xcicah..mkn satey je..ok kot?

    ReplyDelete
  24. Dzul sye de ambik awk pnye tips yg bab1...tp sye de ltak link dzul kat sit2..x pe kan?=p
    smngat nak ikut diet neh...
    emm lau pagi2 tu kite mnum aie masak je...x ambik pe n tngah hari bru makn ayam bleh ke??

    ReplyDelete
  25. dah 2 hari sy dok baca blog zul ni...sy mmang teringin nak cuba.pas brsalin first baby haritu bdn naik mcm belon..huhuhu...

    ReplyDelete