Sunday, March 13, 2011

Taknakgemuk's tv episode 2

Assalamualaikum..

Perhatian kepada semua follower taknakgemuk dan pengguna jalan raya . Sila baca daripada bab 1 supaya anda semua tahu ape kejadahnya diet ini . Ini bertujuan untuk mengelakkan sebarang soalan yang berulang . Soalan berulang kemungkinan tidak akan dijawab akibat ... entah , aku pun tak tahu .. jadi , baca je dari mula dan berhati hati di jalan raya ok ?

Setiap maklumat yang aku dapat pada peringkat awal mungkin tidak lengkap , jadi , ada kalanya bila aku baru sedar daripada angan yang aku ni tersilap , baru la aku mengaku aku bodoh dan membetulkan kesilapan yang ada . sebab tu kena selalu Usharrr blog ni ye ? uit ..jangan doa aku jadi bodoh , mampus aku dalam exam nanti ...


*********************************************

Untuk Vlog kedua , aku dah upload..ofcourse la upload , takkan nak download...

Mintak maaf dengan cacat cela yang ada kat vlog kali ni ok...sound problem...

KLIK SINI untuk lihat vlog kali ni...KLIK KLIK KLIK...

subscribe dan tekan butang like ok?


********************************************

Jangan lupa lawat penaja..Ameena Boutique
Sesiape lagi yang nak menaja taknakgemuk.com , hantar emel ke dzfikri@gmail.com

Soalan2 yang korang tanya dalam post yang lepas , kejap lagi aku jawab dalam post tu ok ?

Ok , nanti bagi la apa2 soalan ok..tapi jangan la tanya soalan " mana keluar dulu , ayam atau telur" . Tu soalan untuk yang dah lama tak makan ... Kaki , tangan , kasut ...

Ok , stakat ni je , jangan lupa klik apa-apa yang berunsur iklan dalam ni ok ? setiap bantuan anda amat dihargai .. atau pun ,,, tolong la klik , aku merayu ni...huhu..

Letak link blog korang dekat bahagian komen dan kita akan exchange link ok ? taknak ? taknak sudah .. Merajuk .. ~...~

Sekian...Assalamualaikum..

12 comments:

  1. Dzul..buat ler popup comment..senang anasir2 luar cam kitorg ni nak mengomen.sesambil ngomen n3 ni leh tengok n3 lain tanpa bukak window baru..tq!
    btw,tahniah dah ada berjaya buat vlog..klako maintain jer mcm kat n3 :D

    ReplyDelete
  2. buat la vlog bsame2 akak dzul yg dah kurus tu..pastu tunjukkn gamba die b4 n after..teringin nak tgk akak dzul secara live..

    ReplyDelete
  3. Salam Dzul,tq sbb komen menu akak,hm akak akan teruskn usaha diet ikut saranan Dzul.....never give up&size does matter :)

    ReplyDelete
  4. thumb's up dzul....
    TenQ....:)

    ReplyDelete
  5. Memuaskan ke video kali ni? hmm..ade yg slack eh? ish , tak tawu nak improve tang mane..

    ReplyDelete
  6. nak tanyala.. saya dah start atkin ni, minggu first ja turun 2kg. pastu tak turun2 dah. sekarang dah masuk minggu ke-4. napa ye? tak turun2 berat. :(

    ReplyDelete
  7. salam zdul
    aku baru start ber-atkin.
    ko tgok la menu aku ok ke tak

    day1
    bf : coslow+telur 2 biji + chess
    l:ikan rebus 2 ekor + ikan goreng 1 ekor
    ptg : ayam 4 ketul + coslow
    air 3.5 liter je

    day2
    bf: - (sebab aku bangun kol 12)
    l:ikan rebus + ayam 3 ketul
    d:telur + cheess
    air 3 liter
    senaman; jalan2 kat shopping mall

    day3
    bf:telur +cheess
    l:ayam 4 ketul
    d: lamp chop (tak de kuah)+ coslow+timun 1 potong+1potong tomato
    air : 3.5 liter
    semanan:joging(tipu je ni. jalan ja),jalan2 kat shopping mall

    ko tgk2 la menu aku. kot2 la ada yang silap kaa

    ReplyDelete
  8. saya mmg blm khatam blog ni..sblm mula nak tanya dulu diet ni sesuai tak utk org yg ada darah tinggi?

    ReplyDelete
  9. assalam dzul...akk dah cuba diet nie dan selama 12 hari nie dah turun 6 kg...tq atas info yg diberi

    ReplyDelete
  10. mmm sebelum terlupa...tahniah dah ada vlog..cuma kalu leh backgroud muzik 2 dislowkan sbb adakalanya x berapa dgr aper yg dzul ckp....yg lain ok

    ReplyDelete
  11. Salam dzul, husna nak tanya:

    bf :protin pie(250kal,1carb)
    lch:sardin 1 tin <5 ketul> (300kal,1.5g carb)
    dnr: 1/4 aym panggang (500kal, 2.0g carb)

    ok ke?mmg kyg, tp rendah sgt carb nya.atau perlu
    cecah 20g/day juga?

    ReplyDelete