Monday, May 30, 2011

Penjualan tshirt taknakgemuk.com Limited Edition (new Design)

Assalamualaikum...

Rasanya tak perlu lagi nak bagitaw , sesiapa yang baru masuk blog ni , baca dari bab 1 , khatamkan..tapi tak perlu la buat pulut kuning lepas tu macam korang baru habis khatam Al-Quran..
Kenapa kena khatamkan? sebab untuk mengelakkan soalan yang berulang..kalau ada soalan yang berulang , aku akan poyo macam artis , jawab
no komen" .. huhu...

Ok , jangan lupa lawat panaja2 aku ,
Ameena Boutique - TUDUNG
Secret Arcade - BARANG EXCLUSIVE (include Spanx)
CreativeShop2u - Semua jenis barang (termasuk phone dan kereta sewa)
Tya's touch - Mekap

Kalau korang rajin , silalah vota www.taknakgemuk.com dalam digi wwwow award ni..aku pun tak pasti ade lagi ke tak contest ni..aku tak kisah sangat bende ni , yg penting ramai yg kurus kan? kalau setakat nak glamour tapi semua badan macam gajah mengandung , baik aku jual tudung , lagi untung..huhu...


*********************************

Ok , ada perubahan sikit dalam design baju taknakgemuk.com limited edition..ramai komplen taknak beli sebab ada perkataan lemak..malu kan? rasa macam tak pakai baju pun ade kan? kekadang , rasa lapar pun ada...jadi , ni adalah design terbaru...


ok , kalau korang tak suka design ni , aku nak panjat puncak klcc n terjun ke kolam kat klcc tu..huhu..

harga untuk sehelai baju adalah rm30 dan post hanya rm5...jadi , total , rm35...

Bagaimana nak beli?

Pertama , masukkan duit kedalam akaun
DZULFIKRI BIN ZULKIFLE
CIMB-12560008934528
MAYBANK-162076610408

ok, selepas sudah bank in , hantarkan email ke taknakgemuklimited@gmail.com
sertakn sekali nama, alamat, saiz baju , no. utk dihubungi...

Apa2 pertanyaan boleh hubungi 0133749468,, kol sahaja ok , aku tak reti main message...huhu....bukan apa , aku perlu lah menjaga kepentingan kredit aku..huhu..so , korang boleh kol aku...

sesiapa yang beli banyak , boleh dapat diskaun , so , elok kol aku dulu ok , tak teringin dengar suara aku? kalah pontianak ok..=D

tarikh akhir pembayaran ahad 5 Jun..siapa cepat , dia dapat..
harap korang support la aku..aku teringin sangat mengembangkan lagi www.taknakgemuk.com...

Design sebelum ni sambutan dia memang mengecewakan aku , kalah ending drama melayu..harap korang support aku ok..yg duduk kl , insyaALLAH kita boleh jumpa , tapi mesti serentak...sebab aku duduk jauh , kalau banyak kali nak pergi untuk hantar baju , masak aku...masak lemak cili api...

**************************************************************************
Sekian , ingat , soalan sila letak di bahagian komen..selain drpd bahagian komen , aku akan berlagak merajuk dan tak jawab soalan korang..huhu...

Untuk sesiapa yg nak iklankan perniagaan , boleh la hubungi aku di dzfikri@gmail.com untuk berurusan.. jangan nak iklankan diri sudah la..

Jangan lupa lawat FANPAGE TAKNAKGEMUK...

Assalamualaikum.. =D


16 comments:

  1. dzul... baju nie warna apa ek? nak satu le... kain dia tebal x? kalau boleh pakai kain cotten biasa je boleh bawak jejalan n gi pasar..

    ReplyDelete
  2. akak suggest kt depan tu "SAYA NAK KURUS"

    so sesiapa yg pakai tu,..akan motivate utk kurus. lagipun itu jenama taknakgemuk dot com.

    ayat ni lebih cathchy and fokus.semua org nak kurus.

    my 2cent of view.lets the branding works.

    good luck.

    ReplyDelete
  3. anonymous..
    warna coklat gelap..yup , cotton..belilah..support taknakgemuk.com=D

    Myoliza,,,
    tula kak , tp ramai follower segan pakai kalau ada perkataan mcm tu...skang ni kene tgk la market , ramai tak beli..

    ReplyDelete
  4. ade lagi tak ni? kalau masih available reply back ye.

    siz die camne ye?jenis kain ape ni?

    kalau akk S ke M??

    ReplyDelete
  5. @Dzul..

    belog kamu ni dah tenggelam sbb kamu on off on off je belog. so ramai dah tak hapdet..

    rajin2 la promot belog kat fesbuk.. tarik balik follower2 kamu yg masih on atkins..;)

    ReplyDelete
  6. dzul ak dah bank in td kt mybank,nama:Muhammaad Ikhwan Bin Mazlan,alamat:NO33B BOLK MELOR JALAN ANGSANA KOMPLEKS PERUMAHAN PDRM 35000 TAPAH PERAK
    SIZE:L
    NO:0175698083
    Ak bayar RM 40.00 msti ada baki kn3...hikhik

    ReplyDelete
  7. dah transfer RM35...
    nak size S ye

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. salam..
    semasa induction ayam goreng berempah boleh diamalkan x? carbs tinggi x
    lg 1..sayur kcg botol n cendawan tnggi carbs x

    ReplyDelete
  11. japanese taufa a.k.a. tauhu telur tu dpt ker kiter amek dzul?

    ReplyDelete
  12. joanne from bruneiJune 3, 2011 at 5:41 PM

    there's this thing in brunei called ayam penyet, i dont know if they call it by the same name there in your place yea :D but can i take both the chicken and sauce? its quite spicy though. thank you. love your blog! very inspiring! :D

    ReplyDelete
  13. wow. bagusnye. byk berubah ye adik diet. nak baca la smpi khatam blog ni. akak pun tgh diet ni.

    ReplyDelete