Sunday, August 14, 2011

Buku Taknakgemuk.com dan Contest!



lepas dah baca , jangan perli aku , "eh , dzul update la.." huhu...memang aku busy sangat dengan sekolah sekarang ni , sebab tu tak ada new post..lagi pn , aku tak keje kat pejabat pos , macam mane nak buat post baru? <- budak bermasalah

Ok , seperti biasa, korang semua dimestikan untuk membaca daripada bab 1 dahulu..kenapa ? sebab untuk korang semua mudah faham dan tak adalah soalan yg berulang..soalan yg berulang tak dijawab kerana nanti ia akan jadi jawapan yang berulang...ini bukan astro nak ulang2...huhu..

ok , sila lawat penaja aku..yang ada di kiri dan kanan..lawat dan beli lah barangan2 yang dorang jual sebab kalau korang beli , aku happy..huhu..bukan apa , duit2 hasil iklan ni untuk blog ni juga sebab nanti aku akan hire beberapa orang moderator supaya soalan akan selalu terjawab...tolong aku ye?

**********************************************

Tengok ni dgn mata terbuka ok?


Judul: Diari Bagaimana Saya Kurus
ISBN: 978-967-10128-2-6
Harga: RM17.00
Penerbit: Mazni Irfan Publication
Kategori: Umum, Motivasi, Kesihatan, Nutrisi
Halaman: 160 m/s
------------------------------​------

apa tu? kuih raya? juadah berbuka ? tu la buku casual terbaru www.taknakgemuk.com yang akan mula terjual dalam Ramadhan ini . korang pun dah lama nantikan betul tak? tak betul? jadi , aku memang kuat perasan la?

ok , buku ini akan diterbitkan sebanyak 3000 copiess untuk cetakan pertama .. 1000 copies sudah pun ditempah . Tarikh buku ini akan keluar di kedai2 buku utama masih tidak konfem tapi dgn bertenaga dan yakinnye , ia pasti dalam Ramadhan ini juga...

yang aku tahu , akan sampai ke tangan aku pada 22 ogos...jadi , ingin tempah daripada aku?
korang boleh la membuat tempahan awal dengan cara

*sms nama korang ke 0173815814
kemudian korang akan dihubungi cara pembayaran selepas aku mendapat buku2 ni ok?

sesiapa yang beli melalui aku , akan mendapat buku yang ditandatangan oleh aku? euuuw , dzul sign? taknaklah! taknak sudah , kalau taknak yang sign , aku cop nanti , hambek ko...huhu..
korang juga akan layak menyertai cabutan bertuah..kalau korang tak dapat hadiah , korang malang la kan ? huhu

ok , cepat tempah ye , kalau korang lambat tempah dan buku dah habis , korang nak ke salin drpd orang lain? huhu.. ha, cetak rompak! =D

***********************************************

ok , aku juga akan buat 1 pertandingan! pertandingan mewarna? jangan harap..

Pemenang akan memenangi hadiah senaskhah buku Diari Bagaimana Saya kurus dan ada hadiah sampingan sekali..

Cara nak sertai?

sila ceritakan mengenai blog www.taknakgemuk.com di fb korang...senang kan? dan kemudian , sila letak link fb korang di bawah bahagian komen..
Senangkan? cerita je pasal apa2...ampu mengampu dan rasuah tidak diterima sama sekali...haha..

Sekian..

******************************************

Sekian , ingat , soalan sila letak di bahagian komen..selain drpd bahagian komen , aku akan berlagak merajuk dan tak jawab soalan korang..huhu...

Untuk sesiapa yg nak iklankan perniagaan , boleh la hubungi aku di dzfikri@gmail.com untuk berurusan.. jangan nak iklankan diri sudah la..

Jangan lupa lawat FANPAGE TAKNAKGEMUK...

Assalamualaikum.. =D




43 comments:

  1. sah update status FB utk menang buku diari dzul.. moga2 menang... dpt buku ada gambo akk tue...
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001337404753
    vote2... 4 me.. ok... ( vote ke gile gelamor aku nie kan)

    ReplyDelete
  2. beli jgn tak beli, rugi kalau tak beli!

    ReplyDelete
  3. alahai geng..apesal lambat sgt update. bejanggut tunggu. aku dah hampir putus asa untuk berdiet.... huhuh

    ReplyDelete
  4. Tahniah Zul, dh keluarkan buku.. sapa2 nk kurus dengan berjaya bolehlah beli buku ni...

    Kat MPH ada tak??

    ReplyDelete
  5. dah sms nk beli buku takde reply pon :(

    ReplyDelete
  6. buku biyh tak kua lg ek??
    td g cari at popular n mph tp takde...;(

    ReplyDelete
  7. nak beli kat mana buku tue kat pahang xde pun

    ReplyDelete
  8. bile leh dpt buku nie?duit senin ari tu dah bayar..tuan tanah sonyap jer..sms xreply..dah pm pon xjawab..habis camno????ko xdo kt malaysia ke budak dzul weh...

    ReplyDelete
  9. nak gak buku nie..harap2 ada kat kedai buku b'hampiran

    ReplyDelete
  10. kalau kontes tu ltak kt blog buleh dok agk2?? kt fb neyh mls ckit.. kwn2 suke dok mnganjing...

    ReplyDelete
  11. dzul,..x buat taknakgemuk open house raya ker,..=D

    ReplyDelete
  12. ntahnye.. duit da bayar da.. confirmation sms pun da anta tp xde pun dzul nie balas.. bile nk dpt bukunye!!

    ReplyDelete
  13. yups.. duit buku+postage dah byr..sms confirmation pun dah..tp xde reply dan buku pun blum smp.. :(

    ReplyDelete
  14. kawan2.... tolong... berat saya naik lepas raya ni hahahahahahahha

    ReplyDelete
  15. Dzul, boleh tak dzul buat one topic tentang ayam suntik. kan diet ni ada makan ayam kan. bila tau effect of ayam suntik tiba tiba jadi takut.

    ReplyDelete
  16. Saya respek habis dengan tuan punya blog! Cayalah!

    ReplyDelete
  17. aq bru je beli multivitamin tpi xde jnama ngan harge pon rm9.00 je...dia ada plihan untk org dwasa atau knak2,xda dos nomal,low atau hight......betulkah multivitamin yg aq ambik ni????????tolong jwab soalan ku----->sz

    ReplyDelete
  18. tolonglah jwab soaln aq,aq blik skolah kul 3.30p.m,mcm mna ni.....wktu dh msuk ptg ni...bleh ka mkn lunch lewat2,tolonglah jwab spa2 pon xpa??????????

    ReplyDelete
  19. mana buku aku beli ni...dah bayar 6hb sampai lani x dapat..tensionnnnnnnnnnnn...arhhhhhhhhhh...dah le tu x follow up plak apa masalah...arhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  20. duit dah bayar, nama & alamat dah bagi ... buku lum dapat lagi ... zul ge mne ah??

    ReplyDelete
  21. ntahnye.. kalo xnak reply msg kiteorg pun at least post la kt blog nie nape buku kiteorg x smpai2 lg.. msg anta pun x reply2.. jgn wat smpai kiteorg hlang kepercayaan kat ko dik..

    ReplyDelete
  22. 3rd Party Funds Transfer - RM23.00 successful on 05 Sep 2011 09:16:35.reference number :1541409487

    Kenapa lama sgt nak amik masa pos buku tu? sehari pos 30 buah buku tak la banyak mane. tolong respon ye dzul.

    ReplyDelete
  23. tq...nsb baik x bank in duit lg..kalau x sama la nsb..

    ReplyDelete
  24. dzul kn tgh buzy skrg..korg tgu jela..asl x sbo sgt..nnt smpai la bku 2..klau btl dzul nk tpu korg..dy x kn b'sush payah nk tlg kte kurus slame ni..dr c2 da bleh nmpk da..lu pk la sndr..

    ReplyDelete
  25. saya ada jumpa sos blackpepper yg 0 carbs.. jenama swiss bear.. boleh try tgk supermarket berhampira.. tapi belum rasa lagi. huhuhu

    ReplyDelete
  26. pedassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  27. mana buku akuuuuuuuuuuuu...bila nak dapattttttttttt nihhhhhhhhhhhhh...nak pos pun susah sgt ke...ptuihhhh

    ReplyDelete
  28. yela kalo dzul bz sekalipun.. tlg la bg notes sket kt blog walaupun xsempat reply sume msj kt henpon. bitau ape status skg, tak lah sume org ternanti2 dan mula berprasangka yg tak elok kt ko dik. mmng la rm17 tak lah besar sgt nilainye.. tp kami sume dah letak kepercayaan kt dzul. harap bg kerjasama yer. kalo buku tu tak de cakap je terus terang.

    terima kasih

    ReplyDelete
  29. Dzul ni.. kt fb rajin plk kuar status. kt blog senyap. bile semua org tanye psl buku terus hilang. aiyakkk!

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  31. aku da dpt buku 2..sbo je la..x yh la nk terajang2 org..sekeh kang..ko byr nth bl..byk bunyi lak..kn dy ckp ada mslh org k 3..kte bkk fb..x kn x bc kot..

    ReplyDelete
  32. Baru beli buku ni esok bru nk start wish me luck for the first weeks

    ReplyDelete
  33. Tahniah..akak pun dah beli. Wish me all the best :)
    -CikBedah-

    ReplyDelete
  34. gud info! saya nak share cara turun berat dengan sihat..bukan kurus je, sehat skali..jemput jenguk kalo minat ye..untuk bf mom yg nk kurus tanpa jejas production susu pon ada..proven true n effective! 10kg dalam 4 bulan/kurang berat badan tanpa risiko/formula diet berkesan

    ReplyDelete
  35. dik , buatla contest kuruskan badan. baru seronok sikit, ada saingan.

    ReplyDelete
  36. 18/10: da khatam blog nih.. pandai ko wat blog kelako-serius camni.. hehe, best bace!

    19/10: khatamkan lagi utk kali ke-2 (kasi faham abes), sambil2;
    : google info psl diet nih
    : google lagi & lagi kasi pueh ati..

    23/10:(xmo tggu lama lagi, takut rugi.. hehe) terus beli buku DIARI BAGAIMANA SAYA KURUS @ MPH, Jusco Tmn U, Skudai.

    **Dah abes bace, so perasaan skrg..?? TERUJA sesgt nak cuba.. nak dapatkan berat bdn mase baru kawen dulu.. TQ Dzul, nanti akak update after 2 weeks induction.. Wish me luck!

    ~ Wanie, JB

    ReplyDelete
  37. like this website a lot!dah letak link u kat fb..
    http://www.facebook.com/rosfidyatie
    err,,contest ON lagi kan??

    ReplyDelete
  38. bila tarikh tamat contest ni?? nak join

    ReplyDelete
  39. Da msukk duit 20.10 still tk dpt lagi buku.

    ReplyDelete